|
hallo allemaal, hierbij wil ik mezelf even voorstellen, mijn naam is arjen van broekhoven en ben al jaren modelbouwer van militaire voertuigen en figuren. maar ik begin nu ook meer aan de bordspelen te doen . zo heb ik samen met een collega een nieuw spel gemaakt genaamt midevial wars. het is een kruising tussen warhammer risk en stratego. maar daar wil ik het nu even niet over hebben . ik ben een paar jaar geleden begonnen met een modelbouw club in Riel . we komen nu elke 1e woensdag avond van de maand bij elkaar om tips en ideeen uit te wisselen. nu ben ik steeds meer aan het figuurschilderen en dat wil ik steeds meer gaan doen. nu wil ik figuurschilder avonden gaan organiseren . dat wil ik eigenlijk doen op de 3e dinsdagavond van de maand. ik heb een locatie gevonden in goirle waar we voor 10 euro per avond een zaal kunnen huren voor max 25 personen. dus als er iemand intresse heeft om een keertje te komen figuurschilderen in en ontspannen sfeer dan hoor ik het graag. het maakt niet uit of je fantasy , warhammer of andere figuren maakt. het maakt niet uit of je beginner gevorderd of een master bent ,je kunt allemaal van elkaar leren. ik hoor graag jullie reacties. groeten Arjen.
|